Big K.R.I.T- The Vent (Instrumental)

Listen/Download here:

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.


Courtesy of TheSlendah

DOWNLOAD LINK

 
  • a

    B.o.B – Where Are You

    OMG THAT BEAT IS RIDICULOUS PLEASE GET IT

  • SunnyRawBeatz

    Get some instrumentals of dat 4EVA N A DAY MIXTAPE!!!!

  • Jack the ripper

    Roll down the window in the Chevy and I listen to the critics but they really wasn’t saying shit
    Buddy, I’m a gutter motherfucker from an Alabama creek, you don’t know who you’re playin’ with
    They talk so much that I bet one of these pebbles under me get laryngitis
    The wave is so contagious, so who gave it? Apparently I did
    Put fish in the back of my boat, I’m a fisherman, I’m a reel ‘em in, mackerel
    I’m a give ‘em ten minutes, then put ‘em back in the water there, just to see ‘em all float
    And kinda like mixtapes in the back of my trunk, buddy, yeah, I got ‘em all sold
    In Alabama with an arm and hammer, swimmin’ in propaganda, I got ‘em all, whoa
    Promenade, country boy, get out of my way, gallon of sweet tea, a packet of lemonade
    Smackin’ a faggot, I crack a bat on the pen and page, no homo, anyway
    Any stage, rip it any way, the independent way, look, have you seen his Js?
    Footwork, send ‘em in a rage, feelin’ like a millionaire on minimum wage
    Don’t need a Mercedes to take your girl, my Chevy is sick, Earl
    I love to play with my mullet, while she sip syrup
    Hold up, Alabama funk make you lose your teeth like a Mountain Dew soda
    Some saltines wanna live in the box, but guess what, I’m the cracker who showed up
    And we could take it to Dakota, small towns, we can take it over
    Yeah, ten million rocks, bet it up, we can make it a boulder
    A shadow’s hangin’ over your shoulders, and we about to roll that over
    And when the bitch come flyin’ down the hill, you better burn wheels like somebody told ya
    Keys, goin’ to grab ‘em, Shits Creek, don’t leave the paddle
    Get a poncho for the rain of battles, go Tonto, go get the saddle
    ‘Cause I been on my travels since Adam bit the apple
    Feelin’ like I got the biggest dick in the world and I can’t even fit a Magnum
    (Lemon!) My mama smokin’ weed like a chim-I-ney, call her Ma Marley
    Like (Yeah mon!), yeah we got trees and a couple kegs if you wanna party
    Right (Here mon!), pop a trunk, Papa Doc, we know you don’t give a fuck
    You don’t (Fear none), hardest man alive

  • TB

    Get “Hold It Down” instrumental by J. Cole!!
    Get “Hold It Down” instrumental by J. Cole!!
    Get “Hold It Down” instrumental by J. Cole!!
    Get “Hold It Down” instrumental by J. Cole!!
    Get “Hold It Down” instrumental by J. Cole!!

  • http://djbooth.net Tony b

    Looks like Jacktheripper up there is biting Yelawolf’s Style Huh? Man we know that aint you stop frontin

  • http://www.freebeatsbymizzhitz.info Get Free Hip Hop Beats — CLICK HERE!

    nice beat yall funny

  • James B

    Get Gucci Mane ft Soulja Boy Burr Burr
    Get Gucci Mane ft Soulja Boy Burr Burr
    Get Gucci Mane ft Soulja Boy Burr Burr
    Get Gucci Mane ft Soulja Boy Burr Burr
    Get Gucci Mane ft Soulja Boy Burr Burr
    Get Gucci Mane ft Soulja Boy Burr Burr